Brutale 800

Brutale 800

CSUPASZ ERŐ

Hengerek3
Hengerűrtartalom (CC)798
Lóerő (LE)110
maximális sebesség (Km/h)237
Önsúly (Kg)175
Ár (Ft + Regadó + Fh.)4.635.000

Brutale 800

CSUPASZ ERŐ

Hengerek3
Hengerűrtartalom (CC)798
Lóerő (LE)110
maximális sebesség (Km/h)237
Önsúly (Kg)175
Ár (Ft + Regadó + Fh.)4.635.000

SZÍNEK

BLACK/WHITE

RED/SILVER

BLUE/FLUO YELLOW

MŰSZAKI ADATOK

Motor típusHáromhengeres, 4 ütemű, 12 szelep
Váz típusTérhálós acélváz, öntött alumínium alsó résszel
Hengerűrtartalom798 cm3
Első futóműMarzocchi 43mm-es “UPSIDE DOWN” Minden irányba állítható teleszkóp villa
Max teljesítmény81 kW (110 LE)  – 11.500 ford/perc
Hátsó futóműProgresszív Sachs, központi rugóstag (minden irányba állítható)
Max forgatónyomaték83 Nm (8.46 kgm) – 7.600 ford/perc
Első fék + ABSØ 320 mm dupla féktárcsa, Brembo féknyergekkel
Motor menedzsmentMVICS 2.0 befecskendező rendszer, 8 fokozatban állítható kipörgésgátlóval
Hátsó fék + ABS Ø 220 mm féktárcsa

A CSUPASZ SUPERBIKE

Dinamikus úttartás, megkülönböztető design, minőségi alkatrészek és élvonalbeli technológia: a Brutale 800 a lenyűgöző stílus és a kompakt építésmód révén új etalont állított fel a közepes méretű csupasz motorkerékpárok kategóriájába.

A létrehozott motorkerékpár azok számára született, akik szeretik a versenypályát, de ugyanazokat az érzéseket szeretnék érezni az úton is.

Kiváló súly / teljesítmény aránya a kompakt, háromhengeres soros építésű motorjának köszönhető. A lélegzetelállító kinézete  határozottan a másik győztes tulajdonsága.

A VALAHA KÉSZÜLT LEGSTÍLUSOSABB BRUTALE

Az ovális alakú fényszóró és a háromcsöves kipufogó fokozza a gyönyörűséget, szép hangot is ad ki magából; a könnyűfém segédváz, ötvözi a Brutale gyönyörű alakjat a funkcióval.

A gyémánt alakú, 16,5 literes benzintartály, amely alá az Airbox van keresztbe beépítve: ezek a jellemzők a Brutale 800 igazi jellegét tárják elénk.

SOFISZTIKÁLT TERVEZÉS

A terv számos funkcionális részletét tartalmaz, például a kettős ülést és az egyedülálló, rejtett utaskapaszkodókat, valamint a LED-es zárófényt és az agresszív megjelenésű lámpákat. A műszerfal sportos, mégis teljes, high-tech, precíziós műszerekkel.

A TELJESÍTMÉNY MEGMÉRETÉSE

Az egyensúly számunkra, nem kevesebbet jelent, mint a páratlan vezetést, maximális biztonságot és ellenőrzést biztosítva. A Brutale 800 a legmagasabb teljesítményt könnyű, ösztönös módon biztosítja minden vezető számára.

Ez a lényege egy olyan motornak, amelyet végre megszületett, és amelyben minden egyes részlet egyetlen célra irányul, a kiváló vezethetőségre.

NÖVELT STABILITÁS
Az új Brutale 800-ban 20 mm-rel hosszabb a tengelytáv a régebbi modellhez képest és az utánfutás 95 mm-ről 103,5 mm-re emelkedett. Az alumínium ötvözet lemezei egy acélból készült térhálós vázhoz kapcsolódnak. Az első teleszkóp Marzocchi hidraulikus, fejjel lefelé villával jellemzik, amelynek a kompressziója és a húzófokozati csillapítása is állítható. A hátsó futómű egy teljesen állítható Sachs progresszív lengéscsillapítóra támaszkodik, amely egyoldalú lengőkarral van felszerelve.

VERSENYPÁLYA ÉRZÉS MINDEN NAPRA
Az Euro 4 szabványnak megfelelő háromhengeres motorblokk egyedülálló a kategóriában, hiszen hátrafelé forgó főtengelyt használ: ez a megoldás a MotoGP-ből származik, és különösen hatékonyan csökkenti a tehetetlenséget az irányváltások során, ezáltal javítva a Brutale 800 természetes kezelhetőségét.

FEJLETT ELEKTRONIKA
Az egyetlen motorkerékpár az osztályában, amely elektronikus gázmarkolattal rendelkezik. Normál, Sport, ESŐ és EGYÉNI beállítások közül lehet választani. A négy térkép közül hármat az MV Agusta állítja be, míg a negyedik paramétert számos paraméter alapján lehet testre szabni. Ez csak egy az MVICS elektronika számos lehetősége közül, beleértve a Full Ride by Wire-t és a 8 fokozatú állítható kipörgésgátlót.

BIZTONSÁG
A legújabb generációs, kétcsatornás BOSCH 9 PLUS ABS kompakt és rendkívül könnyű,ez két olyan tulajdonsága, amely ideális sportos motorosok számára. Az RLM (hátsó kerék felemelésének mérséklése) szabályozza az első fék működését annak érdekében, hogy a hátsó kereket a szélsőséges fékezési körülmények között is megőrizze a talajon.

Slide 1
Slide 1
Slide 2
Slide 2
Slide 3
Slide 3
Slide 4
Slide 4
Slide 5
Slide 5