Mielőtt az MV Agusta végleg ex-katonává nyilvánítja a pont 20 éves F4 ezredesét egy különleges búcsúkiadást készítettek az MV Agusta F4 Caludio -t, a 2011-ben hosszas betegség után elhunyt legendás és pótolhatatlan Claudio Castglioni, a volt MV Agusta elnökének emlékére.

Az F4 Claudio-nak keresztelt fantasztikusan szép példány limitált kiadás, csak 100 darab készült belőle.

(A 2007-es F4 CC (Claudio Castiglioni) modell is az MV elnökének tiszteletére készült, szintén 100 darabos limitált darabszámban 1078 köbcentivel és 200 paripával. )

Már az első F4 sportmotor – ami 1997-ben debütált Milánóban – korához képest számtalan műszaki különlegességet tartalmazott, e mostani különleges modell is örökké a legszebb és legjobbak közé fog tartozni, mint az az ember, aki miatt készítették.

Castiglioni filozófiája mindig az volt, hogy a motorkerékpár-gyártás művészet, és az MV-nek a „világ leggyönyörűbb motorjait” kell készítenie.

A cég, azóta is igyekszik ehhez tartani magát.
Az F4 Claudio az F4 csúcsváltozatára, az RC-re alapul, amiben 212 paripa dübörög. Az MV Agusta versenyrészlege teljesen átdolgozta és feljavította az RC hengerfejét, a mozgó alkatrészeket pedig DLC bevonattal látták el a jobb teherbírás és kisebb súrlódás érdekében. Minden apró kis elemét a legjobb alkatrészekkel turbózták fel, és egy különleges SC-Project kipufogórendszert tettek rá, amit külön erre a motorra készített a cég, s az SC-től megszokott módon nem hivalkodóan, az ülés alatt dorombol.

Meg lehet csodálni a 998 cm3-es gép karbon idomait, a TFT műszerfalát, az Öhlins futóművet, a Brembo Stilema féknyergeket, a BST karbon felniket, a titán csavarokat, az egyedi CNC-vel mart alumínium elemeket, aminek köszönhetően lefaragtak a motorkerékpár összsúlyából is.

Az MV Agusta F4-es modell már több különleges kiadással tisztelgett páratlan emberek előtt, mint például Senna, Agostini, Tamburini, most pedig örökre távozik a legkivételesebb ember emlékével, akinek köszönhetően az MV Agusta márka még a mai napig létezik.

Ára 25.460.000.- Forint lesz + forgalomba helyezés.

Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..