Turismo Veloce 800

Turismo Veloce 800

TÚRÁZÓ, VERSENYZŐ LÉLEKKEL.

Hengerek3
Hengerűrtartalom (CC)798
Lóerő (LE)110
Maximális sebesség (Km/h)230
Önsúly (Kg)191
Ár (Ft + Regadó + Fh.)5.650.000

Turismo Veloce 800

TÚRÁZÓ, VERSENYZŐ LÉLEKKEL.

Hengerek3
Hengerűrtartalom (CC)798
Lóerő (LE)110
Maximális sebesség (Km/h)230
Önsúly (Kg)191
Ár (Ft + Regadó + Fh.)5.650.000

SZÍNEK

SZÜRKE, METÁL GRAFIT

MICA KÉK, METÁL GRAFIT

PIROS, METÁL GRAFIT

MŰSZAKI ADATOK

Motor típusHáromhengeres, 4 ütemű, 12 szelep
Váz típusTérhálós acélváz, öntött alumínium alsó résszel
Hengerűrtartalom798 cm3
Első futóműMarzocchi 43mm-es “UPSIDE DOWN” Minden irányba állítható teleszkóp villa
Max teljesítmény81 kW (110 LE)  – 10.150 ford/perc
Hátsó futóműProgresszív Sachs, központi rugóstag (minden irányba állítható)
Max forgatónyomaték80 Nm – 7.100 ford/perc
Első fék + ABSØ 320 mm dupla féktárcsa, Brembo féknyergekkel
Motor menedzsmentMVICS 2.0 befecskendező rendszer, 8 fokozatban állítható kipörgésgátlóval
Hátsó fék + ABS Ø 220 mm féktárcsa
Elektronikus gyorsváltóMV EAS 2.0 (Fölfelé és lefelés is működik)
Maximális sebesség230.0 km/h
ClutchHidraulikus, olajfürdős többtárcsás csúszókuplung
Önsúly191 Kg

A TÚRÁZÓ VERSENYZŐ LÉLEKKEL

Volt egy elképzelésünk: befogjuk a versenyző szellemünket egy olyan karosszériába, mely a túrázásra készült. Nem volt olyan nehéz: csak extra komfortot, tárhelyet és visszafogott fogyasztást adtunk az MV természetes gyorsaságához és mozgékonyságához.

Legyél őszinte! Nagyon kevesen vannak azok, akik egy életen át a versenypályákon tölthetik a legtöbb időt. Ők egy olyan motorkerékpárt hozhatnak létre, amely képes végtelen kilométernyi aszfaltot lenyelni teljes kényelemben anélkül, hogy lemondanának a versenyzői lelkükről, vagy veszélyeztetnék a motorozás élményét.

MV, SEMMI KOMPROMISSZUM

Minden apró részlet annyira összetéveszthetetlenül MV: a kompakt oldalsó dobozoktól a tankig, sportos de elegendő kapacitással rendelkezik, hogy egy hosszabb útra elvigyen, az új LED fényszórójával világítsa fényesre az utad, és a kézvédői csapjk el a menetszelet, amelyekben beépített irányjelző van.

A FELFEDEZÉS ÖRÖME

Agresszív és tömör, ennek ellenére kényelmes és mindig kontrol alatt lehet tartani. A Turismo Veloce képviseli a tökéletes kombinációt a puszta vezetési élmény és a véget nem érő utazás között. Egy modern felfedező az MV-nek az összekeverhetetlen eleganciájával.

ÉRZELMES MÉG TÚRÁZÁS KÖZBEN IS

Amikor a teljesítmény és a kényelem találkozik, a vezetési élmény garantáltan hosszantartó, nem számít milyen messze van az uticél. A mi feladunk nem az volt, hogy kompromitáljuk az MV-nek a versenyző DNS-ét azzal az igénnyel, hogy egy kényelmesebb vezetést nyújtsunk hosszabb utakra.

Az “elfojtott érzelmek” az, ami egy versenyző lelkével foglalkozik.

AZ EGYETLEN TÚRÁZÓ ELLENTÉTES IRÁNYBA FORGÓ FŐTENGELLYEL

A Turismo Veloce szíve lüktető 800 köbcentis három hengeres motor egyenesen az F3-ból. Ellentétes irányban forgó főtengelye van, amely egy páratlan sajátosság egy túramotorban, ez biztosítja a példátlan vezetési élményt. Nem tudtunk ellenálni annak, hogy egy csúszókuplungot helyezzünk el benne, így méltó egy igazi versenyző telivérhez.

ERŐ ELLENŐRZÉS ALATT

110 lóerő 11500-as fordulatszámon és 83 Nm nyomaték 7600-as fordulaton: erős és könnyű. A nyomaték görbe úgy lett tervezve, hogy a lehető legegyenletesebb legyen a teljes vezetési szórakozásért, úgy, hogy a teljes nyomaték 90%-a elérhető már 3800-as fordulaton.

VERSENYPÁLYA ELEKTRONIKA

Mint a versenyző nővérei, a Turismo Veloce 800-ban is megtalálható az MVICS elektronikai rendszer egy többszintű Ride By Wire szabályzó szelep és egy 8 szintű kipörgésgátló rendszer. Ez szintén az egyetlen motor a kategóriájában, amelyben megtalálható az EAS 2.0 elektronikus fel és le váltó sebességváltó, amely össze van párosítva egy hidraulikus csúszókuplungal.

AMIKOR A BIZTONSÁG NÖVELI A VEZETÉSI ÉLMÉNYT

Amikor mindössze arra kell gondolnod, hogy a vezetés szórakozás és élmény, főleg mióta a biztonság a két csatornás Bosch 9 PLUS ABS rendszerrel van biztosítva. Hátsó kerék felemelkedésének mérséklésével a rendszer irányítja az első fékhez alkalmazott nyomást, hogy elkerülje az akaratlan hátsó kerék felemelkedést.

Slide 1
Slide 1
Slide 2
Slide 2
Slide 3
Slide 3
Slide 4
Slide 4
Slide 5
Slide 5